طراحی وب

طراحی وب سایت و طراحی پرتال

طراحی یک وب سایت حرفه ای و مدرن همراه با رعایت اصول سئو (بهینه سازی وب سایت) می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازاریابی ، فروش ، جذب مخاطب و ارتباط بهتر و موثرتر با مشتری ایجاد نماید و عملا یک شرکت را در جهت رقابت با سایرین و ایجاد برند متمایز تجاری موفق نماید .
اگر یک وب سایت داشته باشید مشتریان نیز شما را در فضای مجازی پیدا کرده و به شما مراجعه می کنند .
وب سایت یک عنصر ضروری برای هر شرکت بدون در نظرگیری نوع یا بزرگی شرکت می باشد .داشتن یک وب سایت حرفه ای نه تنها به حضور برند در فضای اینترنت بدون در نظرگیری محدودیتهای جغرافیایی کمک میکند بلکه تاثیر مستقیم برای گسترش بازار و استراتژی های بازاریابی دارد و بعبارتی وب سایت پایه و بنیاد بازاریابی دیجیتال شماست .
طراحی وب سایت یا در زبان معمول طراحی وب شامل مهارتها و موضوعات گوناگونی در طراحی ساخت و نگهداری وب سایت استفاده می گردد . این مهارت ها میتوان به طراحی گرافیکی وب کد نویسی و ... دسته بندی نمود .
در طراحی وب سایت نباید فقط به زیبایی آن توجه نمود بلکه باید به نوع کد نویسی قابلیت بروز رسانی و ....توجه نمود تا نه تنها امکان اطلاع رسانی از محصولات و خدمات شرکت را فراهم سازد بلکه وسیله ای جهت جذب مخاطبین و بازاریابی بهتر و در نتیجه افزایش فروش شده و ضمن ایجاد افزایش بازدید عاملی برای رقابت با دیگران و ایجاد برند گردد .
توجه به این نکته بسیار مهم است که داشتن یک وب سایت بدون امکانات ذکر شده و غیر حرفه ای نه تنها صرف هزینه ای بدون بهره برای شرکت بوده بلکه باعث بی اعتمادی مشتری هنگام بازدید از وب سایت شما بعنوان شناسه ای جهت ارائه چهره شرکت در دنیا مجازی به شما خواهد بود .

درباره ما

گروه مشاورین آترین فعالیت خود را از سال 1385 با چشم انداز ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت آغاز نموده در سال 1392 با مدیریت جدید و با برنامه ریزی و سازماندهی مجدد سعی در تحقق آرمان های تعیین شده خود را دارد.
آترین با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد نه تنها خود را ملزم به اجرا هر پروژه به بالاترین کیفیت دانسته بلکه سعی در ارائه خدمات مختلف و متنوع در جهت پیشرفت و رشد مشتریان خود دارد .

ارتباط با ما
آدرس
تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت
خیابان جلالی، پلاک 19، واحد 17

توجه : در دوره کرونا همکاران ما به صورت
دورکار در خدمت شما عزیزان می باشند
تلفن
0921 88526820
021 22639509
ایمیل
©2023 AtrinGroup Co., All Right Reserved